7 Temmuz 2012 Cumartesi

YENİ BİR HAYAT YARIŞMACILARI NASIL ZAYIFLADI- BEN DE BU YÖNTEMLE 4 AYDA 43 KİLO VERDİM

GELİŞEREK ZAYIFLAMA
Zayıflayacağımdan emindim; çünkü çok güvendiğim bir arkadaşımdan bunun garantisini almıştım. HK Performans'ın Yatılı Zayıflama Kampı'na katıldığımda 102 kiloydum, 4 ayda 47 kilo verdim. Şaşırmadım diyorum ya, ben bunu başta Zeynep'e borçluyum. O olmasa zaten dünyadan haberim olmazdı benim. Ama başardım. HK Performans Zayıflama Kampı sayesinde 4 ayda 47 kilo verdim.


HK PERFORMANS ZAYIFLAMA KAMPI



Ben ki, Yeni Bir Hayat star tv.ye bile katılmaya yeltenmiştim. Şimdi bakıyorum da iyi ki olmamış. Yeni Bir Hayat programına hiç faydalı bulmuyorum çünkü. Yeni Bir Hayat yarışmacılarını bekleyen gelecek konusunda az çok fikir sahibiyiz değil mi...



Yaz aylarında zayıflamak isteyenler siz de benim gibi yapın. Formunuza kavuşun, keyfinize bakın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder